Коперфілд відпочиває: у Сумах показали «фокус» із зникненням новенького тролейбусу

Американський іллюзіонист Девід Коперфілд, який на очах тисяч глядачів спромігся заставив зникнути авіалайнер і навіть статую Свободи,  знайшов продовжувачів своїх трюків в Сумах. В обласному центрі вчора на маршруті № 5 зник новенький тролейбус.

Першими це помітили пасажири, які більше години чекали його на зупинці біля педуніверситету. «Чи аварія десь, чи обрив лінії?» – перепитували один у одного, з сумом поглядаючи на вивішений на зупинці розклад руху, за яким тролейбуси на цьому маршруті мали з’являтися через кожні 9 хвилин.  Дехто з немісцевих,  питав, а чи ходять взагалі від університету тролейбуси. Але дочекалися. Причому приїхали чомусь  одразу один за одним два тролейбуси. Перший, старенький, через кілька хвилин забрав пасажирів, про долю іншого, читачеві, який повідмив нам цю історію, невідомо.

Як з’ясувалося, ні аварії, ні обриву лінії на маршруті не було.  А що було намагалися з’ясувати транспортні активісти, тим більше, що ця історія мала продовження.

Wlodek Niedzwied повідомляє, що вчора ж , 23 травня,   «приблизно з 20.45 (а може і раніше, це час з якого розпочали моніторинг) на 5-му маршруті працював ОДИН тролейбус № 298 і жоден тролейбус за цей час і до 22.15 (далі чекати набридло) не повернувся з Роменської на Макдональдс.Жодного “Еталона”, який за твердженнями КП теж був присутній на маршруті, насправді в цей час не було».

Справа, нібито, в якомусь трекері (система контролю і диспетчеризації), який вийшов з ладу і який не можуть налаштувати спеціалісти КП «Електроавтотранс», бо тролейбус на гарантії.

З приводу цього Владимир Дворниченко  пише: «Как и прогнозировалось – сегодня “бестендерный штатный подручный” Однорога (Віталій Однорог директор КП «Електроавтотранс – Xpress)  и Ко так и не смог настроить трекер на троллейбусе Эталон № 160. Что совсем неудивительно, поскольку, если ты принимаешь по акту некондицию на колесиках и тебя не интересует ни цвет, ни начинка, а только купить аналогичную модель за цену повыше, чем на двух тендерах в других городах, то развития КП не будет никогда, а будет банальный распил. Жаль, что Сумские журналисты сегодня так и не рассказали, как вчера вечером на 5-м маршруте ходил ОДИН ЕДИНСТВЕННЫЙ троллейбус, а “Эталон” в это время стоял в депо”

«И сегодня  (24 травня), – додає активіст, –  диспечерская на вопрос,  где же ездит Эталон, говорит мы его до 18.40 поставим в депо, зачем он вам (!?)»

Раніше ми повідомляли: Мер Сум всупереч провальним результатам роботи директора КП «Електроавтотранс» продожив з ним контракт

No Comments
Іван Савченко

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.