Вчені визначили, які мобільні додатки популярні в різних країнах

Дослідження, проведене в співпраці з Insight Center for Data Analytics (Ірландія), Університетом Гельсінкі (Фінляндія) і Університетом Ланкастера (Великобританія) показало, які додатки здебільшого використовують жителі різних країн.  Про це пише Phys.org

Команда вивчала географічні, культурні і демографічні чинники, використовуючи дані про  25 323 користувачів Android, які використовували 54 776 мобільних додатків в 44 країнах Європи, Америки, Азії та Океанії.

Вчені з’ясували, що найчастіше додатками для смартфона незалежно від їх типу користуються жителі англомовних країн: США, Великобританії, Австралії, Канади та Нової Зеландії. Пояснюється це в першу чергу тим, що саме англійською розроблено найбільшу кількість програм.

До “команди” активних користувачів увійшли також жителі Японії та Південної Кореї.  А от громадяни Аргентини, ОАЕ, Саудівської Аравії, Катару, Пакистану та Індії користуються сервісами рідше.

Дослідники виділили групу так званих індивідуалістичних культур, куди включили насамперед США. У таких країнах популярні додатки розважального характеру, які стосуються подорожей, спорту, прослуховування музики та ін.

Вчені також доводять що в країнах з більш чіткими гендерними ролями, наприклад, в Японії найбільший успіх мають додатки, які використовуються для персоналізації та особистих налаштувань смартфону. Натомість у країнах з більш розмитими гендерними ролями, до яких вчені віднесли Росію, більше полюбляють додатки, спрямовані на освіту та виховання.

Найпопулярніші категорії для Великобританії – комунікаційні додатки, соціальні мережі, а також новини та журнали.

«Розуміння того, як і коли люди використовують телефони, а також які додатки вони використовують, важливо для вивчення індивідуальної поведінки і суспільства в цілому”, – пояснює значення такої аналітики голова  дослідницької групи Мірко Мусолесі.

No Comments
Іван Савченко

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.